Voor de lancering van zijn nieuw model SEAT Mii heeft het merk SEAT beroep gedaan op Emakina. Het agentschap heeft dan ook een 360° actie...
Het agentschap Three-Sixty Media, specialist in interactieve en mobiele communicatie, werd geselecteerd door NOXX Antwerp....
De Nationale Loterij heeft 6 instant online games gelanceerd. Drie daarvan zijn elektronische versies van krabspelen (Subito, 21, Presto). De 3...
Emakina heeft de website ontwikkeld van LifeCapsule, een start-up die particulieren de mogelijkheid biedt om belangrijke en vertrouwelijke gegevens...
Voor het begin van de zomer heeft het agentschap Weblounge verschillende nieuwe projecten ontwikkeld....
De financiële groep AXA heeft aan Emakina gevraagd om haar nieuwe site te ontwikkelen op basis van SharePoint 2010. Deze site is het eerste...
Het Brusselse interactief design agentschap Alinoa heeft de nieuwe website gerealiseerd van Syndicat des ortophonistes de Paris ( Vereniging van...
Electrabel heeft Emakina de opdracht gegeven om een nieuwe versie te ontwikkelen van zijn website, zodat die "zou beantwoorden aan de nieuwe B2C en...
Op 3 augustus eerstkomend lanceert Brantano zijn nieuwe webshop. En om die feestelijk te openen hebben Brantano en het agentschap markee de "virtuele...
Club Brugge wil haar fans nog meer activeren. Daarvoor heeft het beroep gedaan op het communicatiebureau Kunstmaan....
Na de lancering van het model V40 in maart wou Volvo dat men deze zomer zou blijven praten over deze wagen, en hem bekend maken bij een breed...
S²Media heeft voor Thomas Cook de site TravelCircle gelanceerd....
Het agentschap Boondoggle heeft Delhaize Wineworld begeleid bij de lancering van zijn 4 proefpakketten: Delhaize Wineworld biedt elke dag een fles...
In het kader van een bredere wervingscampagne lanceert digital agency Intracto www.landeenjob.be, een landingspagina voor jobzoekers....
Corona Direct, de rechtstreekse verzekeraar, en zijn agentschap Kunstmaan voeren momenteel een `through the line` campagne. Het gaat om een tv...
FAMOUS heeft voor De Lijn een nieuwe campagne uitgebracht ter promotie van Mijnlijn.be. Deze site, die 17 online diensten groepeert, moet de tram- en...
Vier maanden voor de verkiezingen lanceert VRT Nieuws De Vragende Partij, één van de grootste participatieve webplatformen ooit in...
Het digitale agentschap Emakina Group heeft net aangekondigd dat het voor 52% aandelen heeft verworven in het kapitaal van het Zwitserse online...
Het interactieve agentschap MostWanted heeft nieuwe sites gemaakt voor de beschuiten BN en de badpakken Archimède....
Digizik, een digitaal agentschap dat gespecialiseerd is in muziek, heeft een 360° videoplatform gelanceerd voor rekening van Waf!...
Online
Digimedia
Discover all editions